Customer Contact Center

Ons allergrootste en meest flexibele reisbureau vind je in Breda: daar staat namelijk ons Customer Contact Center. 365 dagen per jaar zitten drie grote teams tot 23:00 uur klaar om onze klanten via telefoon, e-mail, webchat, sociale media en WhatsApp te helpen.

Chat, call en e-mail

Een klant die net is aangekomen in zijn hotel in Turkije belt: de kamer voldoet niet. Ondertussen ontvang je een e-mail van een andere klant: of je een suggestie hebt voor een gezinsvakantie van maximaal 2500 euro o.b.v. all inclusive. Als Reisadviseur op ons Customer Contact Center switch jij razendsnel tussen telefoon, e-mail en chat. En help je jouw klanten waar en hoe zij met contact met jou opnemen.

Webcare

Één van de teams op ons Customer Contact Center is gespecialiseerd in webcare. Deze snelle taaltovenaars regelen jouw vakantie van A tot Z via Facebook, sturen gewaagde reacties op Instagram en beantwoorden allerlei vragen op WhatsApp.

Zoals Krista, teamleider van het Webcareteam, het zegt: 'ons webcareteam is er voor onze klanten, waar en wanneer ze ons ook nodig hebben.'

In 2018 hebben wij, net als in 2016, de Award voor Beste Webcare in de categorie Travel gewonnen!